Címke: hírlevél készítés

A hírlevél készítés a gyakorlatban is működik

A hírlevél készítés prémium szerephez jut a digitális elérésekben. Mi van, ha van hírleveled, de hosszú ideje nem publikáltál? - a hílevéllistáknak van egy rossz tulajdonságuk: megromlanak, erodálódnak, hatásukat vesztik az idő múlásával, ha nem törekszel arra, hogy rendszeresen frissítsd. Mire vársz? Az emberek megadták az e-mail címüket, mert hallani akarnak rólad. Miért ne használnád fel ezt az lehetőséget arra, hogy elérjd előfizetőit és segítse őket abban, hogy érdekes tartalmat, híreket kapjanak tőled? Nem, nem azt értem ez alatt, hogy értékesítési üzenetekkel bombázzuk folyamatosan őket. Vagy a szokásos és unalmas termékismertetőkre, fáradt akciókra... Hasznos tartalomra gondolok, amely megoldja olvasó problémáit, értékes információkat nyújt, talán még meg is nevetteti őket. Bármi jobb a semminél. A járványos időszak alatt megugrottak a keresések, most nincs itt az ideje, hogy elsötétüljön a kapcsolatotok. Olvasóidnak szüksége van rád, neked meg szükséged van arra, hogy az e-mail marketinggel elérd őket.. Lehet, hogy ez most nem eredményez értékesítést. Lehet, hogy csak hosszú távon tudsz belőle hasznot kinyerni. De az ismertség kiépítése és megtartása segít az embereknek emlékezni rád, amikor készek állnak.vásárolni.